Tuesday, November 25, 2008

sahabatku nabilah..

Bismillahirrahmaanirrahiim...
Khas untuk sahabat seperjuanganku yang sekarang berada di Malaysia.. yang terpaksa pulang kerana masalah kesihatan... Alhamdulillah berita2 yg dikhabarkn sume mmbuat diri ini mengucap syukur lantas tersenyum.. Semoga cepat sembuh, boleh kite grad same2, boleh kite jln2 kt syari3 jamiah lg, hehe.. InsyaAllah.. bersangke baik la pada Allah..

Ya Allah, berilah kesejahteraan dan keselmatan pada shabatku ini,
kuatkan lah jiwa nya menghadapi dugaanMu, Ya Allah..
Seseungguhnya halaqoh cinta ini yang menjadi saksi bahawa hati-hati kita telah bertaut..
Diikat dengan ikatan Aqidah dan Perjuangan..
Berkatilah ukhwah yg tlh terbina atas namaMu ini..
Pertemukanlah kami di dalam rahmatMu Ya Allah..
Ya Allah..
Kau yang Maha Pengasih lagi Penyayang..
Kau jualah yang mengurniakan kesejahteraan..

Lagu buat Nabilah yg ktorg nyanyi mase prgrm bkasj hr tu(wanita ayu seputih salju dan akademi nasyid).. dgn pmbetulan kat shoutbox oleh wani, pembetulan nme prgrm, "GADIS AYU DI KALA SALJU" n "BKASJ VOICEZ COMPETITION" ... jgn mrh yer wani, buat rosak nme prgrm, hehe... tkpe r asal cmtu gk mksdnye.. hihi..

Sahabat..
Dalam kabut..
Ku tercari cari cahaya...

Akhirnya..

Kutemui..

Sinar ceria diraut wajahmu..

Andainya alam ini mampu berkata kata..

Pastilah pujian buat dirimu..

Diwaktu itu akulah yang bertuah..

Punya sahabat sepertimu..

Sahabat ..

Kau pimpinlah..

ku menuju cahaya Illahi..

Sahabat..

Aku lemah mengharungi ranjau dunia..

Sahabat..

Aku ingin..

Sepertimu dalam ketenangan..

Menghadapi..

Hidup ini...


Bibi, rindu kt u laaaaa....


mse raye...

2 comments:

al-huda yg tabah said...

salam..
wa,terharunye..
da lame xbukak tnet,br bole bace..
tenkiu fifi..
erk?? bole grad same??
ye ke?? waaaa..
xpe2, belajar trime hakikat..
insyaallah mesti ade hikmah kan,kan??
cayang fifi=)

cik santun.. said...

bibi, u jgn buat cerekarama kt cni.. kng de yg banjir, haha..

tak grad same pn, tkpe.. rindu r dgr u bebel... "menahan perasaaannn", hahaha... sssshh cite kite je, jgn cite kt org lain...

tkpe r bibi, u r slh sorg kwn i yg plg tabah kt dunia ni.. time kasih pada jamiah n PERMAI yg menemukan kite, hik3 jiwang lak kt cni...