Tuesday, January 6, 2009

kek..

cube kire jari jejari tu cukup tak 8org??
eh, mne lg satu?? mik gmbr le, tu pn pelik, ape r...


ni kek nyummy2, kek birthday sahabat seperjuangan serumah sy!!


telah tibe 2009, kite makin besar, makin tua, makin banyak dosa..
bermuhasabahlah ape yg telah kite lakukan pada tahun lepas.. akan same je ke ngn tahun ni??
berazamlah, moga dgn azam tu, kite akan berusaha untuk mencapai azam tu samaada mencapai azam baru ataupun menyambung azam tahun lepas..

semoga azam baru ni, membawa semangat baru dalam hidup kite..bertambahnye amalan ibadat kite mentaqarrub diri pada Allah, dan memantapkan lagi iman kite, sekaligus dicop sbagai seorg islam yang bertaqwa..

buat sahabat2 yang usianya telah mencecah 21, sedarlah diri anda sudah tua, haha.. same2 bermuhasabah.. fikir jasa mak ayah yang telah membesarkan kite selame 21tahun ni.. dan juge org2 yg telah banyak berkorban untuk kite..

6 comments:

tawakkilboy said...

wah nampak sedap je kek tu..tapi rase nye tak tau lagi kan..hhhahaa.kenape jari tu mcm gemuk2 je belake hahahhaa

Ilyana Ar Razi said...

salam,
ni kek buat yer?
hebatnye

lavenderpurple said...

tuk k.yana,jgn percaye kek ni buat.kek arab je kak.kitorang dok tggu bile cik santun nk wtkn tuk kitorang..[bile ye cik ton?!!]

cik santun.. said...

saudare tawakkil,
sudah lama hidup ke?? kng ade yg khirij tp takleh balik malaysia fasal ni kng..


kak yana,
huhu tu kek beli je.. sume tgh exm la... tak sempat nk buat kek sendiri..hihi..


lavenderpurple,
cikton2 ko ni, hee geramnye.. huhu nk mkn kek dari air tgn cik santun rupenye.. nnti lah ye,pas dpt duit zakat.. rasenye 5hb2, kite dh dapat kot.. mkn mane lak ye???hmmmm... (berfikir seketika)

lavenderpurple said...

ye...5hb 2 ade org nk wt kek tuk kite ye.xsabanye tggu tme tu..

kite dh xlh nk mkn kt luar dh tau sbb bnyk dh boikot.kite mkn kt restoran insyirah 3221 jela ea.cik ton masak specel 4 me k.thanx cik ton=)

kak ahiasah said...

comel2 kek "buat" cop habibah tu.. untuk akk tak der ke?? tak pe la.. tahun depan akk makan kek kat mesia ;0