Thursday, January 22, 2009

pndftrn PERTAMA

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakaatuh...




Kepada mahasiswa dan mahasiswi Jordan yang hendak mengikuti program PERTAMA, pendaftaran telah dibuka dan tarikh akhir pendaftaran ialah pada 31 Januari 2009..

Anda boleh memberi nama, ic serta no telefon kepada wakil perhubungan kami serta terus membuat pembayaran sebanyak JD2.. InsyaAllah sijil akan disediakan..

Akhawat -
Irbid :
1) kawasan duwwar qubah dan zamzam kepada Nor Hanisah Ishak
2) kawasan Hijazi kepada Shafiqah Saharudin
3) sakan kepada Natasya Abdullah

Mafraq : Ummi Saadah

Mu'tah : Bazilah Zaki


*Dan syabab kepada Ahmad Amirul Amin bin Azmi


kerjasama anda penentu
KEMATANGAN IDEOLOGI MAHASISWA MUSLIM..

6 comments:

mahasiswa said...

salam.

minta izin ambil gambar iklan, nak masuk dalam blog. dah ambil dah .

selamat mematangkan mahasiswa kita.
moga dipermudahkan.
syukran.

cik santun.. said...

wsalam

sile2..

ye, same2 doakan..
moga semua berjalan lancar walaupun tanpe saudare mahasiswa irbid kita..

pertama said...

cik ton ke yg buat iklan tu.. warne same je ngn blog.. satu ton lah...

cik santun.. said...

eh tak la.. bkn sy yg buat..
tak perasan pun wrne same, hijau , putih, ngn oren2 skit, hik3..

ptut la sy tgk iklan tu cm suke je, rupenye mmg wrne ton sy.. huhu sape la yg buat ye..

ateh... said...

alo..ni fonfuan je...mane yg lelaki nye..nak join gak..

cik santun.. said...

bg nme kt ajk syabab mafraq la.. graduan mahasiswa kne lebih skit.. takleh same jd2.. kne jd5 ye.. huk3..