Friday, March 27, 2009

Program Suara Palestin

Assalamualaikum.. Pagi jumaat yg indah..








Kekejaman, kemusnahan, kehancuran..

Adakah anda sedar??
adakah anda prihatin??
Apakah tindakan anda??
Apakah sumbangan anda??


Program Suara Palestin
Tarikh : 29 Mac 2009
Hari : Ahad
Tempat : Dewan Abu Ain
Speaker : Dr. Zainurrashid
anjuran : AMAN Palestin, dgn kerjasama BKPJJ,BKAPJ,MSSJ

Takde kerjasama BKASJ pun, tapi dijemput ye.. hihi..
Iklan je, tak tahu dapat pergi ke tak.. Sebab 30 exam ulum quran..
Kalau rasa macam dah bersedia, habis baca buku malam tu, insyaallah jumpa kat abu ain, hikhikhik..

bersama lah peduli akan nasib umat islam!!

6 comments:

Anonymous said...

memang dijemput..
datang yop!!

al-huda said...

yup2..datang laa..
ade org laen xdpt peluang pun nak g..
jgn sia2kan peluang yg ade..
kutip mutiara2 sebanyak mgkin..
p/s-teringat cik santun pengunjung setia(tiap2 hari datang)tyme progam suara palestin mule2 dlu..kekalkan ye~

cik santun.. said...

anonymous,

insyaallah.. terime kasih ye.. terharu rasanya, keh3.. =P

cik santun.. said...

nabilah,

yelah, kn ko yg jadi pengarah.. mesti ar aku semangat.. patut la mintak vdeo2 palestin.. sekali pegi prgram, tgk2 rupenye die yang jadi pengarah.. keh3..

suke la prgram palestin tahun lepas tu.. ade jual keychain, jual bookmark, ade bilik askar, fuyoo..
pastu tgk cerite, buat cm rumah sndiri jek.. hik3..

paling takleh lupe, dr. zainurrashid kate, dr irbid nk ke gaza, 2 jam je.. irbid nk ke tmpat khemah2 anak2 palestin tu 1 jam..
tapi, palestin kene serang, takde apa yang termampu dibuat.. ish3..

nk curi semangat dan tabah kau la..
eh, rasenye la kn, dr. zainurrashid igt kau lg tak??
mesti la, kn?? jeles.. jeles.. jeles...

Anonymous said...

salam cik santun,bkasj xjoin yee..mna nak tau ceq santun ooiii..hehe..

cik santun.. said...

anonymous 2,

bkasj de join ye?? tk tulis pun.. de tulis perak, johor ngn melaka je.. ish3..

jom2, kite g jom...