Wednesday, March 16, 2016

Web baru?

Bismillah wa syukru lillah. Selawat dan salam ke atas junjungan Rasulullah.

Minggu lepas saya di'invite' untuk nikmati domain web percuma. Domain web mestilah lagi banyak best nye daripada blogspot ni kan,dan ianya dikenakan bayaran. Saya pun tak pasti bila terima web free tu akan datang ada bayaran lagi ke.

Puas saya memikirkan nama web yang sesuai dan best. Sudahnya saya tolak sebab tak yakin saya boleh maintain untuk update web tu,dan saya bukan pandai menulis sangat pun, cuma suka2. Ada yang terinspirasi (ceh) Alhamdulillah, kalo tak,sebagai perkongsian biasa.

Jadi kita kemas2 la blog lama ni,hias tepi2 kasi cantik,eksklusif dan elegaan.cewah. Kalo saya ada web baru,hilanglah senioriti saya berblog dari tahun 2008. ya tak. haha semua tu alasan.

ok anak nangis. out dulu. jumpa lagi. 

No comments: