Saturday, April 4, 2009

karisma





Antara Poster Karisma (Karnival Sukan Mahasiswa seJordan) 2009
Bertemakan 'saya datang kerana ukhwah'..

Entah camana la boleh terhangin kat shoutbox blog tu pg td.. ish3..
Alhamdulillah, selesai juga.. Bnde kecik pun, nk hangin (marah pada diri sndiri ni).. muslimat.. muslimat (tiru cara tegur budak gamis,=P ).. tapi dh de orang nk cop main batu seremban ngan saya, =P.. tgk la kalau layak pegi ye..

Bahagia tgk ayat mereka selepas baik bergaduh.. begitu la hati manusia, tetap boleh dilembutkan.. dan paling berharga, selepas bergaduh tu ukhwah makin tererat.. selama ni, jarang nk menyebut 'syg awk'.. tp lepas bergaduh, ungkapan itulah yang sering dikeluarkan.. bahagia2... (pergaduhan yang bermule dgn diriku) apo la aii, ustazah menghancurkan umat pulak.. maafkn diriku..

- eh, camna ko leh termarah lak tadi..
- ntah la, tktahu..
- tau la tgh2 nk ke musim panas ni.. ye pun nk marah, g la tekup muke ngn bantal, pastu jerit..
- haa, best gak tu.. nnti aku buat..
- tak elok.. kang org blacklist ko kng.. g mu'tah kng, bukan ukhwah yg dapat, tp caci maki..
- insyaallah.. (kalo layak g laa)
- husnul mar'i tarakahuu maa laa ya3niihi..
- =D

Saya datang kerana ukhwah. baca lagi

MPPM melihat penganjuran KARISMA pada tahun ini boleh dikatakan sebagai medan menjalin ukhwah di mana ia akan menghimpunkan mahasiswa-mahasiswa seJordan yang selama ini jarang sekali dapat bertemu kerana masing-masing tenggelam dalam kesibukan menelaah buku dan dunia sendiri. Program tahunan ini juga diharapkan agar menjadi usaha positif untuk meneutralkan kekeruhan ‘persaudaraan’ jika wujud sebelum ini.




pesanan untuk diri sendiri - lain kali, jgn nak cepat hangin.. kate nk jadi santun, =P..
pengajaran dari mereka yg borak2 di shoutbox tadi mmg banyak.. terima kasih kepada penyelamat ummah tu.. Tak perlu la bergaduh, saling bermaafan, hidup dalam harmoni dan aman damai..

Sebelum nak g mu'tah, kita berentap dulu di Irbid.. Hari Sukan Permai 2009, pada 10hb 4.. chayoo kumpulan 5.. warna kumpulan kita adalah warna kumpulan untuk Irbid masa karisma tau.. BIRU!! kita mik tema ukhwah2 juga ye?? nmpak skit kesinambungan dgn karisma tu..

6 comments:

Anonymous said...

GO!!GO!!KUMP 3!!KALER UNGU!!jmpe di saaaanaaaa..huahuahuahua...

cik santun.. said...

wani,

hahaha semangat gile ketua kumpulan ungu ni.. mesti mantap kumpulan die ni...

ya!! kita jumpa di sanaaa..
GO!! GO!! kump 5.. kaler biruuuu.. huahuahuahua..

~ZuLhAiRi~ said...

garang juge ustzh santun ni ye...hehe

waa...batu seremban ek, buat betul2, mane tau dpt masuk olimpik nnti...=D

cik santun.. said...

zul,

hmm baru tau?? jgn main2, kng ustazah rotan kng, tkpun berlari keliling padang 100kali..

ade ye sukan olimpik main batu seremban.. menarik2..

~ZuLhAiRi~ said...

rOtan ngan lari keliling pdg ye?...agaknya sapa yg nak kene ye....ana atau cik santun kite ni?...hehe

mestila ade, tp tunggu malaysia dapat jd tuan rumah utk olimpik, dan ia di anjurkan di seremban...:D

cik santun.. said...

zul,

ekeke main2 ngn ustazah.. pe barang berlari kat padang.. lari kat stadium laa, beshhh skit.. kalahkan watson nyembek, ekekekeke..

omputih, kanada sume tak reti main batu seremban, kn?? yes2!! gerenti kite menang.. bawak sekali masuk congkak, konda kondi, galah panjang, tenteng.. perghhhh... sy cop duluu..