Saturday, August 1, 2009

fuh..

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikumwarahmatullah!!

Jam 3, dan mata belum mengantuk.. Baru sahaja selesai beborak dan bermuhasabah dengan sahabat2 serumah, tentang apa la ya, hihi tentang masalah umat la, itu yang pasti.. almaklumla, ahli rumah saya sekarang ada timbalan bendahari permai, ada ydpah selangor, ada timbalan mmy, ish3.. orang makin tua, ramai pencen.. mereka semakin tua, semakin giat pula, alhamdulillah!!..

Kekadang mengata manja2 juga kepada mereka, "habislah ko zimah, tahun depan permai 600 orang, bahu senget sebelah, hihi".. sheera pula, semenjak mula berkempen sehingga hari ini diumumkan menjadi ydpah, "sheera, bkasj tahun depan, habislah ko sheera, orang tanya duit zakat, bantuan umum semua, ish3, haha".. dan arikah, "tahun ni MMY 136, bakal datang ni, jais sahaja hantar 29, belum kedah lagi, private lagi, habislah arikah, ntah apa orang kata pula tahun depan, uish"..

Itulah kata2 yang seringkali dilafaz bagi menakut2kan mereka, sedang mereka lah orang yang beruntung jika melaksanakan dengan baik, kerana mungkin dengan menjadi saf pimpinan itu, mereka terlepas dari azab di akhirat nanti.. akan diberitahu : "Arikah, kau ini banyak dosa di dunia, tetapi dengan sebab kau pernah jadi timbalan MMY 09/10, kau telah mengendalikan pimpinan dengan cukup baik, maka terlepas dari azab".. beruntung, bukan?? (sekadar contoh, ;))

Sedang kamu shafiqah, hak kamu pada diri sendiri saja, urus diri saja, mampukah kendali dengan baik??

Tahniah pada saf pimpinan baru bkasj.. setiap kali kempen saya, pasti ada seorang yang tersasar, hua3.. tidak mengapa, anda semua terhebat!!
Dan cuti soifi akan datang yang kurang dua minggu sahaja lagi ini saya akan keseorangan................................................... kesepian................... mengapa?? jeng jeng jeng.. rahsiaaaaa!!!

No comments: