Monday, November 29, 2010

iklan PASTI

Bismillah wa syukur Lillah..



Ini adalah iklan!

Assalamualaikum, saya Shafiqah, cikgu PASTI As-Syifa' Taman Seri Andalas. Untuk pendaftaran atau sebarang pertanyaan tentang PASTI, boleh terus hubungi saya. Jika tiada hal, InsyaAllah saya akan berada di PASTI Isnin-Jumaat, jam 8-11.30 pagi.. haha sekian~

Hari ini ikut pergi beli alat permainan, PASTI ku bakal cantik la, dah pasang 2 kuda mainan tadi, dan gelongsor tak sempat siap sebab abah dh hon kt luar, suruh balik, hehe.. (harini mak sampai bg mesej, 'hai, taknak balik ke?' ).. haha oh mak, sori, =)..

Hari ini juga dah kemas markaz, markaz ku juga bakal cantik, haha! Seperti biasa, pakcik2 di markaz itu, carilah barang2 anda. Sekali cari tak jumpa, 2 kali cari tak jumpa, 3 kali cari, dah saya buang la tu, =p.

Ok, kepada yang diluar sana.. Marilah hantar anak ke PASTI As-Syifa' ini, sampaikan kepada jiran2, anak2 saudara, adik2 angkat, anak2 angkat. Percayalah, kami sentiasa mahu meningkatkan prestasi dari semasa ke semasa.. Moga Allah permudahkan, ameen Ya Rabb...

2 comments:

ahmad alkhani said...

aik..kata dh xjdi guru pasti..huhu
selamat ye anak2 org kat sne ngan akak?hehe...

"ustajah garang dah sampai,larik2!!!"

tok misai said...

Syabas & tahniah, semoga perjuangan PASTI ini mampu membina generasi ummat yang bertaqwa dan melahirkan pejuang-pejuang ISLAM.Salam ikhlas dari warga PASTI.