Saturday, April 12, 2014

LAdap FROG. i think later, ;)

Assalamualaikum warahmatullah.

 Wassolatu wassalamu Ala Rasulillah..

 Sedang berada di sekolah, menghadiri ladap untuk bina site vle frog. Saya yang tiada akau frog ini baru teringat ada blog cik santun ni, hihi. Orang buat PdP di Frog, kita menyapu la di blog ya.. Lama sungguh ku tak buka blog ini, last post 2011. wuahh!! sangat bz ok cik eh puan shafiqah sepanjang 3 tahun ini. hehe.

 InsyaALlah lepas 4 bulan ni ada la ye kita akaun frog, bagus saya tengok frog aka si katak ini. Boleh simpan semua standard kandungan, Rancangan Pengajaran Tahunan. Kat dalam laptop ni macam2 ada, dengan upin ipin la, esaimen segala jenis bahan bantu mengajar dan sebagainya. Simpan saja kat frog. Melalui ini juga pembelajaran melaui vle frog ni. Ceh, tgh dalam program dah pandai upload2 semua bolhe kata best, banyak manfaat semua. Tengah bersemanagat orang kata, Nengok lepas ni, pakai ke tak makmal komputer tu, hehe.. (cakap kat diri sendiri lee nii).

 Sudahh dulu cita pasal frog. Nanti dh ada akaun frog baru cerita lebih2. Cerita praktikum pulak boleh? Alhamdulillah semalam Jumaat merupakan hari terakhir penyeliaan oleh pensyarah penyelia saya Dr. Isa. Berakhir sudah tempoh 3 bulan praktikum yangg meriangkan. Selepas pensyarah cakap ini penyeliaan terakhir saya rasa sedih sangat, siapa la yang nak tegur kita mengajar lepas ni, syok sendiri je. Sedihnya perasaan macam selepas Perdana Menteri umumkan penerbangan mh370 berakhir di Lautan Hindi, hihi apakah kene mengena ini.

 Selepas ini tunggu maklumat interview SPP, interaksi waktu cuti Mei-Jun, dan tunggu posting! InsyaAllah doakan ya. Tak dapat posting di sekolah yang sama, sekurangnya dapat S.K Andalas ke, S.K Taman Klang Jaya pn ok. hehe. Amin 40x.. Selepas ini saya akan merindui anak2 S.K. Pendamaran Jaya, di sini tempat ku mempraktik dan bertatih ilmu perguruan. Satu tahun setengah ini banyak lagi benda yang tak tahu dan perlu dipelajari. Semua guru disini sangat best, dan banyak sangat ilmu yang saya peroleh dari mereka.

Stop sini dulu, ni duduk sebelah guru besar ni.. Saja ngendeng2 utk bg A praktikum, ekeke. Astaghfirullah. niat jaga, niat jaga. =)

No comments: