Friday, April 3, 2009

selawat murah rezeki..

Assalamualaikumwarahmatullah.. tghhari jumaat yg indah..

Mari berselawat!! Selawat dimurahkan rezeki dan dielokkan akhlaq.. Sesiapa yang mahu menjadi kaya dengan sumber yang halal, mahu kawin cepat.. mari amalkan.. ish2.. bukan amal sebab itu ya, tetapi kerana mahukan kesejahteraan dan kebaikan dari Allah.. semoga Allah memberikan kita segala yang terbaik.. Berdoalah agar dilapangkan dan dimurahkan rezeki..

juga.. Berselawatlah.. Sollu ala an-nabiy!!

sesiapa yang berselawat ke atas nabi 1 kali, Allah akan berselawat ke atasnya, 10 kali..



Wahai Allah, rahmati dan kurniakanlah kesejahteraan atas Muhammad Rasulullah.. Selawat yang mendapat rezeki kami, dan menjadikan baiknya akhlaq kami.. Dan curahkanlah kesejahteraan atas keluarga dan para sahabat-Nya..



ni, video yang telah didownload dari yotube.. nak letak video youtube je kat sini, tapi macam besar sangat gambarnya.. kan kene ghoddul basor, hik3.. =P


video

11 comments:

Anonymous said...

selawat ni....mengingtkn kte dekat asrama..dlu slalu klu lps solat jemaah kdg2 nasyid selawat ni..time tgh lpk2 kt dorm ke..mse operasi ker(gotong royong)..rindunyer asrama..rndu adik2 asrama,kwn2,akak2..nk jd dak skolah blk boleh??hehe..yo!!yo!!hidup samttar!!hehehehehe

muhriz rahmat said...

Salam Ziarah dari Jiran Sebelah, Mesir

~ZuLhAiRi~ said...

haip..tunduk2...jgn angkat kepala...hehehe

cik santun.. said...

anonymous 1 (wani),

adeh, semangat kesamttaran die kuat lg.. huhu ape pn, sekolah tu ngn sekolah akk, bawah satu bumbung, jais, hehehe..

owhh patut la murah je rezeki awk ye.. akk pun nk nyanyi je la lagu ni.. btol gak, kn.. sekurangnya dapat pahala selawat dan doa sekali.. moga2 dimakbulkan, dari nyanyi lagu ziana zain, ish2..

merindui juga samt hisamuddin ku.. tapi, masa tidak boleh diundur.. mase yg di hadapan ni yg kne fikirkn..

cik santun.. said...

muhriz rahmat,

berziarah.. tiket mahal tak?? =P

cik santun.. said...

zul,

tu ghoddu ra'sun, bukan ghoddul basor.. adehh..

Anonymous said...

msti la kuat..dh dok situ 5 thn setengah..dr kte comel smpai la kte comel2..hehe..mcm2 yg kte bljar kt ctu..sedih,gembira n jd garang pon kt ctu..tp kt cni lg la bnyk suka duka..hehe..mmg hidup ini 1 cabaran n ujian Allah utk kte hamba Dia ni..

cik santun.. said...

wani,

tu r, memang banyak kenangan masa sekolah2.. owhh samttar rupenye yg jadikn awk garang.. huu takut kalo wani marah.. gerun rase.. meremang bulu roma.. keh3..

hidup mmg sebuah persinggahan yg bermacam ujian selayaknya pada kita yang bergelar hamba..

Anonymous said...

poyo la akk ni..takut konon klu kte marah yer..hehe..

cik santun.. said...

wani,

hehe takutlahh.. lg2 mase bentang usul kt pertama hr tu.. fuhh meremang bulu romaa...

Anonymous said...

ngada2!!!!!!!!!!!!!!kan dah ckp jgn ingt lg psl mse PERTAMA tu.....geli giler ble ingt balik..hahaha..