Wednesday, April 15, 2009

Multaqa' Ukhwah.

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikumwarahmatullah..
pagi yang indah, Alhamdulillah..

Sekadar hendak membuat iklan khas untuk rumah biru pada hari sukan jumaat lepas.. KUMPULAN MIGHTY SHARK!!



Dijemput semua ahli rumah biru yang hadir dan turut serta masa hari sukan untuk hadir ke bayt Insyirah 3221, esok (hari khamis), jam 7.45 malam untuk perjumpaan awal dan akhir rumah biru, hehe..(tak pernah buat perjumpaan)

Alhamdulillah, selesai sudah taklifan saya sebagai ketua rumah sukan rumah biru. Memang agak payah untuk menarik ahli2 agar turut serta, walhal hanya 46 orang sahaja, berbanding ahli permai yang jumlahnya 10kali ganda dari jumlah itu.. Terbayang bagaimana lah pimpinan permai mengawal dan menarik ahli permai yang seramai 457 orang kesemuanya.. saya juga tak sanggup.. ish3, memang mereka adalah orang yang terpilih..

Ada suatu masa terasa lemah sangat apabila jumlah awal yang saya terima untuk rumah biru yang boleh hadir hanya 20 orang sahaja, tapi tidak wajarlah disebabkan jumlah 26 orang yang tidak boleh melibatkan diri tu, terus melemahkan semangat yang akhirnya memberi kesan kepada ahli lain yang berkobar semangatnya untuk turut serta.. kak sumi, tasha, kak wani, syamin.. dan semua la.. best la koranggg!! berlatih kat court yarmouk 2 hari.. best2.. =)

Alhamdulillah, akhirnya yang hadir adalah seramai 29 orang (nasib baik muat bas pagi tu), cuma ada yang tidak dapat makanan kerana penglibatan yang tidak dimaklumkan terlebih awal..

Dengan bertemakan "TAK MENANG, TAK BOLEH, KENA MENANG JUGAK!!!", jika menang..
dan tema backup "TAK MENANG TAK PE, TERIMA TAQDIR ALLAH", jika kalah, Alhamdulillah rumah biru mendapat no 3 keseluruhan (top 3 la jugak, ;P ) .. bola jaring no 2 , bola tampar no 1.. yang lain tu tak igt, hehehe..

Jadi dijemput ahli rumah biru, meh la datang ke rumah esok, makan laksa speciallll punyaaaa... Semoga ukhwah kita tak terhenti hanya kerana hari sukan je.. tapi samapai bile2, insyaallah.. =)..

tentatif - doa skit, makan, bersurai, hahaha..

3 comments:

~ZuLhAiRi~ said...

Mighty shark...jangan main2....

shark ni santun ke ek?...

Anonymous said...

amboi....x tulis pon yg combine ngn group purple yg dpt johan ni yer..sedih..hukhuk..group purple ni x riya',x citer pon kt blog ttg kemenangn ktorg..hehe..sbb x de bolog..haha..
group purple~johan:badminton,ping pong,400m n 4x400m..no3:bola tampar n bola jaring..
mknenyer group akk yg plg ramai ye dtg..group kte yg dtg 26..yg main 21..ap2 pon totao mantop..
P.U.R.P.L.E..we can do it hand in hand..123 321..purple purple no.1.........

cik santun.. said...

zul,

mesti la santun.. nnti sy upload gmbr shark yg lg satu, ha yg tu nmpak kesantunannnye..



anonymous aka wani aka ketua kumpulan ungu..hehe

saje je nk buat surprise kat kumpulan akk, haha.. belagak gile die menang banyak.. takpe, ade hikmah kitorg tak menang bayak balapan tu, hehehe.. kne kurus..
BIRU.. 321, 123 biru NO 3, hahaha..
tak menang, takpe, terime taqdir allah.. ekeke..