Thursday, May 1, 2014

Mineral Coffee

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikuwarahatullah.
Wassolatu wassalamu ala rasulillah.

Gatal-gatal nak cuba-cuba jual2 barang pulak. hehe.. Bukan apa. Saya gunakan, berkesan, jadi saya nak kongsi dengan rakan-rakan dan orang sekeliling supaya sama-sama sihat.

Anda suka minum kopi? Anda penggemar kopi tapi apabila minum kopi jadi sakit kepala? Anda perlu berjaga malam untuk menyiapkan kerja? Anda migrain? Anda bermacam-macam lagi la. Anda pernah dengan kopi garam buluh?

HAaaaa.. tu dia mineral coffee. Yang belakang tu abaikan, tu supplemen lain. =)


Rasa yg sgt istimewa !!!

- TANPA GULA
-TANPA KOLESTROL
-TANPA BAHAN PENGAWET


Ibu mengandung dan menyusukan bayi juga boleh minum.



Aroma istimewa Hai-O Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

RAMUAN UTAMA:

kopi Robusta, garam buluh

KEBERKESANAN:

- Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.
- Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
-  Menghilang-Melegakan tekanan.

CARA PENGAMBILAN:
Bancuhkan sebungkus Hai-O Mineral Coffee dengan 150ml air panas, boleh diminum selepas dikacau dengan rata.



Jom try KOPI MINERAL....
Kopi ni mmg special & lain dari yag lain....KERANA.....:
- TANPA GULA- sangat sesuai utk yg ada DIABETIS/DARAH TINGGI
- KURANG KAFFEIN- sesuai utk ANAK2 & mereka yg ada MIGRAINE
- TANPA BAHAN PENGAWET- sesuai utk SEMUA GOLONGAN termasuk ANAK2 YG SEDANG BELAJAR

- TANPA KOLESTROL
- Mengandungi GARAM BULUH- Kaya BAHAN MINERAL & elemen mikro yg baik utk KESIHATAN


Hmmm sedapnya..

Harga pun tak mahal, cuma RM 26.50, postage tambah RM6.
Jika berminat boleh hubungi saya, 


Agen PMG@B32

Shafiqah 0127751130 (SMS/WHATSAPP)

1 comment:

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA